مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 11:122022-03-03سياسي

تشریح آخرین وضعیت پرونده پتروشیمی گلستان/ پایان بلاتکلیفی 90000 سهامدار


رییس کل دادگستری استان گلستان در خصوص آخرین وضعیت پتروشیمی گلستان، گفت: تقاضایی که از دستگاه قضایی شده خلع ید سرمایه گذار فعلی است و اینکار حتما انجام می شود و با انتخاب سرمایه گذار جدید که دارای سابقه اجرایی معتبر باشد شرکت پتروشیمی کار خود را دنبال می کند.

- ایسنا/گلستان رییس کل دادگستری استان گلستان در خصوص آخرین وضعیت پتروشیمی گلستان، گفت: تقاضایی که از دستگاه قضایی شده خلع ید سرمایه گذار فعلی است و اینکار حتما انجام می شود و با انتخاب سرمایه گذار جدید که دارای سابقه اجرایی معتبر باشد شرکت پتروشیمی کار خود را دنبال می کند.

به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حیدر آسیابی در ارتباط تصویری با خبر سیما درباره پرونده کثیرالشاکی پتروشیمی گلستان افزود: در سفری که آذر ماه ریاست قوه قضاییه به استان گلستان داشتند، یکی از دو پرونده کثیرالشاکی که در استان مطرح بود، پرونده پتروشیمی گلستان بود که بیش از 90 هزار سهامدار دارد که از طریق پذیره نویسی در سال 1384 سهامدار این شرکت شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه به خاطر وقفه ای که در راه اندازی این شرکت به وجود آمد، حدود دو سال پیش یک پرونده قضایی در این ارتباط در دادگستری استان گلستان تشکیل و منتهی به بازداشت هیات مدیره سابق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح آخرین وضعیت پرونده پتروشیمی گلستان/ پایان بلاتکلیفی 90000 سهامدار

تشریح آخرین وضعیت پرونده پتروشیمی گلستان/ پایان بلاتکلیفی 90000 سهامدار