مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 11:222022-03-03اجتماعي

56 محیط بان اردبیلی از حیات وحش مراقبت می کنند/پرداخت خسارت به روستاییان


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: 56 محیط بان در استان اردبیل حیات وحش استان را مورد مراقبت و کنترل قرار می دهند.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: 56 محیط بان در استان اردبیل حیات وحش استان را مورد مراقبت و کنترل قرار می دهند.

حسن قاسم پور 12 اسفند در جلسه هماهنگی برگزاری روز جهانی حیات وحش در اردبیل اظهار کرد: با تصویب مجمع عمومی سازمان ملل از سال 2013، سوم مارس مصادف با 12 اسفندماه به عنوان روز حیات وحش نامگذاری شده تا مراقبت و حفاظت از گونه های نادر حیات وحش را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه 174 هزار هکتار از اراضی استان به عنوان مناطق حفاظتی و تحت مدیریت محیط زیست قرار گرفته است، تصریح کرد: 10 درصد مساحت استان جز مناطق حفاظتی است که با توان مضاعف محیط زیست استان سعی می کند از این مناطق محافظت کند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل به 4 منطقه حفاظتی اعم از مناطق به ثبت رسیده انزال در مشگین شهر، نئور در اردبیل و 2 اثر طبیعی غاز یخگان و سبلان اشاره کرد و گفت: در این مناطق سعی بر این است تا حیات وحش ارزشمند و کلیدی مورد توجه و مراقبت قرار گیرد.

قاسم پور افزود: در استان اردبیل در قالب 8 طبقه حفاظتی گونه های در معرض خطر و نابودی مورد صیانت قرار می گیرند که از جمله آنها می توان گونه کل و بز، آهو، سیاه گوش و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

56 محیط بان اردبیلی از حیات وحش مراقبت می کنند/پرداخت خسارت به روستاییان

56 محیط بان اردبیلی از حیات وحش مراقبت می کنند/پرداخت خسارت به روستاییان