مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 11:422022-03-03سياسي

طرح خانواده متعالی یک قسمتی از تحول فرهنگی است


طرح خانواده متعالی یک قسمتی از تحول فرهنگی است که بایستی در جامعه ما رخ بدهد اما ساختار اداری ما برای اینکه بخواهد چنین تحولی را شکل دهد مشکلاتی است.

- شیراز – نماینده ولی فقیه در فارس گفت: طرح خانواده متعالی یک قسمت از تحول فرهنگی است که باید در جامعه رخ بدهد اما ساختار اداری ما برای اینکه بخواهد چنین تحولی را شکل دهد، مشکلاتی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله لطف الله دژکام ظهر پنجشنبه در همایش خانواده متعالی که توسط تبلیغات اسلامی فارس برگزار شد تصریح کرد: طرح خانواده متعالی یک قسمتی از تحول فرهنگی است که بایستی در جامعه ما رخ بدهد اما ساختار اداری ما برای اینکه بخواهد چنین تحولی را شکل دهد دچار مشکلاتی است اما این مشکل بدان معنا نیست که کسی مقابله می کند ولی ساختارها با آنچیزی که می خواهیم هماهنگ نیست و باید ساختارها با این اهداف متناسب شود.

وی تصریح کرد: بعضی از مدیران که در حسن نیت شأن تردیدی نیست، متوجه نمی شوند که درساختار اداری چگونه امکانات فرهنگی را در راستای این اهداف قرار دهند البته سخنان استاندار در این همایش نوید داد و در حل این مشکلات ناامید نخواهیم شد.

امام جمعه شیراز افزود: برای حل این مشکل ولو اینکه برای شروع از مرجعیت استاندار استفاده کنیم که بخاطر نگاه دینی و انقلابی همراهی می کنند، باید فکر را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح خانواده متعالی یک قسمتی از تحول فرهنگی است

طرح خانواده متعالی یک قسمتی از تحول فرهنگی است