مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 11:572022-03-03سياسي

در واقعه غدیر مدل حکمرانی اسلام رونمایی شد


مدل حکمرانی ولایت فقط تعیین کننده رأس جامعه نیست بلکه در سرتاسر این پیکره سازی جاری است؛ امام محله باید برای شکل گیری سایر لایه های شبکه امامت تلاش کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مدیر بنیاد هدایت که به عنوان سخنران در آیین تجلیل از اولین دوره تجلیل از برگزیدگان استانی مهرواره اوج در شهر مشهد حضور داشت، ارائه مدل حکمرانی را مهم ترین نقطه جدال تمدنی اسلامی و تمدن غربی دانست و اظهار داشت: مدل حکمرانی ولایت فقط تعیین کننده رأس جامعه نیست بلکه در تمام این پیکره سازی جاری است؛ امام محله باید برای شکل گیری سایر لایه های شبکه امامت تلاش کند.

حجت الاسلام سیدناصر میر محمدیان مدیر عامل بنیاد هدایت ،اظهار داشت: اکنون در نقطه حساسی از جنگ تمدنی قرار گرفته ایم و اقدامات میدانی شما در این شرایط حساس بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه در واقعه غدیر مدل حکمرانی اسلام رونمایی شد، خاطرنشان کرد: این مدل حکمرانی همان مدل ولایت و امامت است که نقطه جدی جدال تمدنی ما با دیگر تمدن ها محسوب می شود.

مدیرعامل بنیاد هدایت افزود: جنس حکمرانی که خداوند برای بشر طراحی کرده است، بر اساس تعالیم اسلام و معارف اهل بیت (ع) است امامت عام و یک امامت خاص وجود دارد؛ امامت عام در عصر غیبت دارای یک لایه کلان یک لایه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در واقعه غدیر مدل حکمرانی اسلام رونمایی شد

در واقعه غدیر مدل حکمرانی اسلام رونمایی شد