مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 12:122022-03-03سياسي

دولت سیزدهم توجه ویژه ای به ریشه کنی فقر دارد


معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه کارهای بزرگی در انقلاب برای محرومیت زدایی انجام شده است ، گفت: دولت سیزدهم به حمایت از محرومان توجه ویژه ای دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در دومین همایش فرهنگ و ترویج قرض الحسنه که به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری با عنوان قرض نیکو برگزار شد، ضمن تقدیر از خدمات کمیته امداد، ترویج فرهنگ نیکوکاری برای ریشه کن کردن فقر را ضروری دانست.

حسینی با اشاره به تاکید رییس جمهور برای رفع فقر و محرومیت زدایی در کشور گفت: کمیته امداد امام خمینی با داشتن پشتوانه مردمی جامعه را به سمت رفع محرومیت هدایت می کند.

وی با اشاره به تاکیدات اخیر رییس جمهوری مبنی بر رفع فقر اظهار کرد: کمیته امداد در این باره گام های بلندی برداشته و به الگویی برای کشورهای اسلامی تبدیل شده است، به طوری که در کشورهای دیگر از این الگو برای محرومیت زدایی پیروی می کنند.

معاون امور مجلس رییس جمهور با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بنا بر محرومیت زدایی بوده است و تشکیل جهاد سازندگی در روستاها و کمیته امداد جزء نخستین دستورات امام (ره) بود، گفت: با همه مشکلات موجود در این 43 سال به خصوص جنگ تحمیلی که مشکلاتی ایجاد کرد، اما کارهای بزرگی در راستای محرومیت زدایی انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم توجه ویژه ای به ریشه کنی فقر دارد

دولت سیزدهم توجه ویژه ای به ریشه کنی فقر دارد