مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 12:172022-03-03اقتصادي

بازدیدهای بهداشتی در ایام نوروز به صورت ویژه انجام می شود


بازدیدهای بهداشتی در ایام نوروز به صورت ویژه از اصناف انجام می شود.

- بهمن خدادادیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به ایام پایانی سال و نزدیک شدن به عید نوروز بازدیدها و نظارت ها در بازار استان کرمانشاه درحال انجام است.

وی افزود: مراکزی که در این ایام اهمیت بالایی داشته از جمله قنادی ها، آجیل فروشی ها، فروشگاه های مواد غذایی، سبزی فروشی ها، قصابی ها در اولویت نخست برای بازدید قرار دارند.

مسئول بهداشت محیط کرمانشاه تصریح کرد: در 10 روز پایانی سال بازدیدهای متعددتری انجام می شود که آرایشگاه های مردانه و زنانه در این نظارت و بازرسی قرار دارند.

خدادادیان گفت: با توجه به مجوز ستاد ملی کرونا منوط بر داشتن کارت واکسیناسیون برای سفر پیش بینی می شود مسافران زیادی به کرمانشاه سفر کنند.

وی بیان کرد: در همین راستا بازدید و نظارت مراکز تفریحی از قبیل طاق بستان، سراب نیلوفر و بازار اسلامی در دستور کار بوده و از امکان بین راهی، سوغات سراها خصوصاً در جاده بیستون و رستوران ها به صورت ویژه بازدید خواهیم داشت.

مسئول بهداشت محیط کرمانشاه خاطر نشان کرد: 100 بازرس بهداشت محیط، پنج تیم کارشناسی در شهر، یک تیم آزمایشگاهی و یک تیم ستاد برای نظارت و بازرسی و 2 تیم همکاری با ادارات، غذا و دارو، صمت و اصناف برای نظارت تهیه و توزیع به صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدیدهای بهداشتی در ایام نوروز به صورت ویژه انجام می شود

بازدیدهای بهداشتی در ایام نوروز به صورت ویژه انجام می شود