مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 12:222022-03-03سياسي

نیکوکاران شهرستان گناوه در کارهای خیر پیشگام هستند


خیرین و نیکوکاران شهرستان گناوه همواره در کارهای خیر پیشگام و پیشتاز هستند و در عرصه های مختلف در حل مشکلات کمک کرده اند.

- ، محمد تقی صفری صبح پنج شنبه در نشست با نیکوکاران و خیران شهرستان گناوه اظهار داشت: خیرین و نیکوکاران با بخشش اموال خود به نیازمندان، در راه خدا جهاد می کنند و این عمل صالح آنها همانند جهاد رزمندگان در میدان جنگ و جهاد است که در پیشگاه خدا ثبت می شود.

فرماندار گناوه افزود: جهاد با اموال در راه خدا و از دستورات مؤکد خداوند و دارای عظمت و اهمیت والایی است و عظمت این کار خیر با هیچ کلمه ای قابل بیان نیست و تنها خداوند پاداش آن را خواهد داد.

وی گفت: خداوند به نیکوکاران و خیرین که با اموال خود در راه خدا جهاد می کنند وعده داده که آنچه شما درراه ما انفاق کنید به شما کمک خواهد شد و مزد آن را خواهیم داد و بالاترین مزد که همانا قرار گرفتن در جوار رحمت الهی و همنشینی با اولیا و انبیا به آنها پاداش خواهد داد.

وی گفت: کار خیر دارای عظمت بالایی است به ویژه آنکه این کمک به افراد مستمند و محروم و نیازمندان تحت حمایت نهادهای بهزیستی و کمیته امداد باشد و شما به این افراد بدون مزد و منت کمک می کنید که کار بسیار ارزشمندی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکوکاران شهرستان گناوه در کارهای خیر پیشگام هستند

نیکوکاران شهرستان گناوه در کارهای خیر پیشگام هستند