مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 12:322022-03-03اجتماعي

بارش پراکنده باران در همدان/ وزش شدید باد


کارشناس اداره کل هواشناسی همدان از فعالیت سامانه بارشی ضعیف در استان خبر داد و گفت: طی این سامانه بارش هایی در مناطق جنوبی بین پنج تا 10 میلیمتر و در سایر قسمت ها بین یک تا پنج میلیمتر پیش بینی می شود.

- محمد حسن باقری شکیب امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه بر اساس بررسی داده ها و نقشه های هواشناسی، آسمان اکثر نقاط استان تا روز پنجشنبه نیمه ابری همراه با وزش باد شدید و افزایش ابر پیش بینی می شود اظهار کرد: وزش باد از بعدازظهر امروز شدت می گیرد به طوری که احتمال خسارت به سازه ها و گلخانه ها وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه سامانه بارشی ضعیف و خفیفی از امشب اکثر نقاط استان را فرا خواهد گرفت افزود: طی این سامانه بارش هایی در مناطق جنوبی استان بین پنج تا 10 میلیمتر و در سایر قسمت ها بین یک تا پنج میلیمتر پیش بینی می شود.

   کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با تأکید بر اینکه از نظر تغییرات دمایی تا روز جمعه دمای هوا افزایش می یابد و از روز جمعه با کاهش دما در بیشتر نقاط استان مواجه خواهیم شد افزود: حداقل دما در روز شنبه به منفی پنج درجه سانتیگراد می رسد.

وی با اشاره به اینکه احتمال وقوع رگبار، رعد و برق، و طغیان رودخانه طی امروز و فردا وجود دارد خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته شهرستان های بهار، اسدآباد و نهاوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش پراکنده باران در همدان/ وزش شدید باد

بارش پراکنده باران در همدان/ وزش شدید باد