مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 12:372022-03-03اقتصادي

استعلام از محیط زیست در بستر سامانه جامع انجام می شود


مدیرکل محیط زیست استان اردبیل گفت: استعلام از محیط زیست برای صدور پروانه سرمایه گذاری در بستر سامانه جامع به شکل الکترونیکی انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن قاسم پور صبح پنجشنبه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل اظهار کرد: محیط زیست دستگاه حاکمیتی و نظارتی است که مؤظف به پاسخگویی به استعلامات در حوزه سرمایه گذاری و توسعه صنایع است که ما سعی می کنیم در کوتاه ترین زمان و به شکل الکترونیکی به استعلامات پاسخ دهیم.

وی تصریح کرد: ما سعی کردیم در سال های اخیر تسهیل فرآیندها را در بهبود فضای کسب و کار انجام دهیم و هم اکنون نیز از طریق سامانه ضوابط استقرار و بهین یاب استعلام ها به صورت الکترونیکی انجام شده و پاسخ آنها به شکل پیامک به سرمایه گذار و متقاضی طرح اطلاع رسانی می شود.

مدیرکل محیط زیست استان اردبیل گفت: هیئت مقررات زدایی ضوابط استقرار را در 2 سال اخیر اصلاح کرده تا با تعلیل و بهبود فرآیندها ما بتوانیم بخشی از پیچیدگی کار را در فرآیند استعلامات کاهش دهیم.

قاسم پور افزود: در جلسات هیئت مقررات زدایی استعلام از محیط زیست برای واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی حذف شده و شرایط سهل و راحتی را در زوم بندی شهرک ها برای رعایت مسائل زیست محیطی شاهد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعلام از محیط زیست در بستر سامانه جامع انجام می شود

استعلام از محیط زیست در بستر سامانه جامع انجام می شود