مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 12:422022-03-03سياسي

چرا مجلسی ها عیدی خود به هنرمندان را پس گرفتند؟


در حالی که نمایندگان مجلس ابقاء معافیت مالیاتی فعالیت های هنری را تصویب کرده بودند و از این موضوع به عنوان عیدی مجلس به هنرمندان یاد می شد، با لغو این مصوبه، - حذف معافیت مالیاتی هنرمندان را برگرداندند تا از این پس فعالان شاخه های هنری مکلف به پرداخت مالیات باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هفته های گذشته پس از انتشار مصوبه کمیسیون تلفیق درباره حذف معافیت مالیاتی هنرمندان در رشته های مختلف، کارزاری به راه افتاد و بیش از 10 هزار نفر با امضا نامه ای که خطاب به محمدباقر قالیباف رییس مجلس نوشته شده بود، به این مصوبه اعتراض کردند.

در نامه آن ها قید شده بود: پس از همه گیری جهانی بیماری کرونا ما شاهد حمایت دولت ها در سرتا سر جهان از مشاغل هستیم، متاسفانه با توجه به اینکه محصولات و تولیدات هنری در سبد ضروریات جامعه نیست و بی شک جامعه فرهنگ و هنر به قدر چشم گیری متضرر از این پاندمی شده اند، به جای اینکه شاهد حمایت از هنرمندان باشیم، با حذف این معافیت شاهد دوصد چندان گشتن تضرر و عدم حمایت از هنرمندان خواهیم بود.

این نامه توسط هنرمندان مختلف امضا شد و با پیگیری های صورت گرفته سرانجام (عباس مقتدایی) با اشاره به گلایه هنرمندان از لایحه بودجه برای پرداخت مالیات هنرمندان گفته بود که با مصوبه چهارم اسفند مجلس هنرمندان مشمول پرداخت مالیات در سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مجلسی ها عیدی خود به هنرمندان را پس گرفتند؟

چرا مجلسی ها عیدی خود به هنرمندان را پس گرفتند؟