مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 12:422022-03-03سياسي

اشتغال زایی و توانمندسازی؛ مهم ترین اولویت بهزیستی


سرپرست بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه برنامه اصلی بهزیستی پرداختن به بحث اشتغال زایی و توانمندسازی جامعه هدف است، گفت: سازمان بهزیستی به دنبال این است تا مددجویان به جای حمایت های موردی، - روی پای خود بایستند.

حسن شرفی امروز پنج شنبه 12 اسفند در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: سازمان بهزیستی خدمات مختلفی به جامعه تحت پوشش خود ارائه می دهد و گستردگی فراوانی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرپرست بهزیستی خراسان جنوبی به بحث آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: این سازمان بحث آگاه سازی از طریق اورژانس اجتماعی و مراکز مشاوره در حال فعالیت در زمینه پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی است.

وی با بیان اینکه خدمت به معلولین یکی از اصول این سازمان است، افزود: خدمت به زنان بی سرپرست و کودکان بدسرپرست نیز از دیگر فعالیت های بهزیستی است؛ در راستا بحث غربالگری بینایی کودکان 3 تا 6 سال در حال انجام است و مشاوره های ژنتیکی نیز از دیگر برنامه های بهزیستی جهت پیشگیری از معلولیت ها است.

سرپرست بهزیستی خراسان جنوبی بیان کرد: غربالگری شنوایی از اهمیت خاصی برخوردار است و از بدو تولد در این زمینه فعالیت داریم و نوزادان در بیمارستان ها هنگام تولد مورد سنجش شنوایی قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال زایی و توانمندسازی؛ مهم ترین اولویت بهزیستی

اشتغال زایی و توانمندسازی؛ مهم ترین اولویت بهزیستی