مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 12:422022-03-03اقتصادي

منطقه ویژه اقتصادی کشاورزی در چهارباغ ایجاد می شود


ایجاد پایانه صادرات گل و گیاه و ایجاد منطقه ویژه اقتصادی کشاورزی در دستور کار و برنامه 1401 جهاد کشاورزی شهرستان لحاظ شود و مجوزات قانونی ماده 23 در پروژه های جدید از سازمان مدیریت و برنامه ریزی اخذ و مطالعات تکمیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چهارباغ، قدرت الله شمیرانی، فرماندار چهارباغ، در جلسه ستاد توسعه گلخانه ها به ریاست فرماندار چهارباغ که در سالن جلسات این مجموعه برگزار شد، با اشاره به ظرفیت های کشاورزی شهرستان به لزوم ایجاد شعب بانک کشاورزی برای تسهیل  و خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم تأکید کرد و گفت: شهرستان چهارباغ بستر مناسبی برای توسعه مراکز پرورش گل و گیاه است.

فرماندار چهارباغ بیان کرد: از این رو از تمامی مسؤولین می خواهیم در جهت رفع مشکلات و تعارضات موجود در امور مربوط به گلخانه ها همت خود را دوچندان کنند و شرایط را جهت جهش در این حوزه فراهم نمایند.

وی با بیان اینکه همه مسؤولین باید مربوطه در مسیر تعامل و کمک به گلخانه داران قدم بردارند، ادامه داد: تنها با همدلی و همراهی مسؤولین است که می توان به موفقیت در امور مختلف دست پیدا کرد.

این مقام مسؤول یادآور شد: آموزش کشاورزان برای اصلاح بذر و اصلاح شیوه های آبرسانی در افزایش بهره وری مؤثر است کاهش مصرف آب و افزایش بهره وری با کشت گلخانه ای نقش بسزایی در مقرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه ویژه اقتصادی کشاورزی در چهارباغ ایجاد می شود

منطقه ویژه اقتصادی کشاورزی در چهارباغ ایجاد می شود