مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 12:522022-03-03حوادث

حادثه شهرک صنعتی خیرآباد 5 مصدوم بر جای گذاشت/یکی از کارگران هنوز بستری است


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: حادثه ناشی از کار با مواد مذاب در شهرک صنعتی خیرآباد اراک 5 مصدوم به جای گذاشت.

- ایسنا/مرکزی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: حادثه ناشی از کار با مواد مذاب در شهرک صنعتی خیرآباد اراک 5 مصدوم به جای گذاشت.

دکتر محمد پروهان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وقوع حادثه در یکی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی خیرآباد اراک حین کار با مواد مذاب، اظهار کرد: در این حادثه که یکشنبه شب رخ داد، پنج نفر از کارگران دچار سوختگی شدند.

وی افزود: کارگر 35 ساله با سوختگی 40 درصد درجه سه در ناحیه دستها و صورت و چشم، کارگر 30 ساله دچار سوختگی 5 درصد درجه دو در ناحیه صورت و چشم، کارگر 33 ساله دچار سوختگی 7 درصد درجه دو صورت و چشم، کارگر 35 ساله دیگری دچار سوختگی 50 درصد درجه دو و سه در قسمت بالا تنه شدند.

پروهان با اشاره به اینکه کارگر 35 ساله دیگر نیز پس از طی درمان سرپایی دیشب از بیمارستان مرخص شد، افزود: پس از وقوع حادثه شخصا در بیمارستان ولیعصر حضور داشتم، بیماران پس از انتقال به بیمارستان و بررسی شرایط به بخش سوختگی ارجاع داده شدند و شرایط پایداری داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه شهرک صنعتی خیرآباد 5 مصدوم بر جای گذاشت/یکی از کارگران هنوز بستری است

حادثه شهرک صنعتی خیرآباد 5 مصدوم بر جای گذاشت/یکی از کارگران هنوز بستری است