مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 13:072022-03-03سياسي

دارالمرحمه سمنان در جست وجوی «عیدی برای همه»


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از آغاز جشن ملی نیکوکاری از امروز 12 اسفند با شعار «عیدی برای همه» خبر داد و گفت: این جشن در روزهای 13،12 و 14 اسفند ماه در شهرستان های هشتگانه استان سمنان آغاز شد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از آغاز جشن ملی نیکوکاری از امروز 12 اسفند با شعار عیدی برای همه خبر داد و گفت: این جشن در روزهای 13،12 و 14 اسفند ماه در شهرستان های هشتگانه استان سمنان آغاز شد.

علی بحیرایی، مدیر کل کمیته امداد استان سمنان، اظهار کرد: جشن نیکوکاری با هدف جمع آوری کمک های مردمی برای خانواده های نیازمند از 12 اسفند ماه با شعار عیدی برای همه آغاز وتا پایان اسفندماه سال جاری ادامه دارد.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان شعار جشن نیکوکاری امسال را عیدی برای همه عنوان و تصریح کرد: این جشن به این سه روز محدود نمی شود بلکه مردم خیر اندیش استان می توانند کمک ها و شادی های خود را بین نیازمندان این استان تقسیم کنند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 120 پایگاه ثابت و سیار در مراکز نیکوکاری، مساجد و مدارس جمع آوری کمک های نقدی وکالایی هم استانی های عزیز استقرار می یابند، افزود: برنامه ریزی شده است این مراسم ملی و معنوی روز 12 اسفند در پایگاه های مستقر شده در میادین و مراکز اصلی شهرها و 13 اسفند ماه نیز در میعادگاه های نماز جمعه و 14 اسفن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دارالمرحمه سمنان در جست وجوی «عیدی برای همه»

دارالمرحمه سمنان در جست وجوی «عیدی برای همه»