مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 13:172022-03-03اقتصادي

برای رفع مشکلات عزم همگانی داشته باشیم


شهردار زنجان با بیان اینکه شهر زنجان نیازمند توجهات ویژه و رویکردهای جدید است، گفت: برای رفع مشکلات باید عزم همگانی داشته باشیم.

- علیرضا فیروزفر ظهر امروز (12 اسفندماه) در جلسه علنی شورای شهر زنجان با بیان اینکه رویکرد شهرداری توزیع عادلانه خدمات شهری با اولویت نقاط محروم است، اظهار کرد: بودجه امسال افزایش قابل ملاحظه ای دارد که این مقدار افزایش بی سابقه با 56 درصد رشد، تقدیم شورا شد و سعی شده است الزامات بودجه مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در بودجه سال قبل افزایش عوارض را نخواهیم داشت و عوارض را کاهشی در نظر گرفتیم و تاکید بر این است علی رغم افزایش بودجه، عوارض کاهشی شود.

برای پروژه های جدیدی نیز در حال برنامه ریزی هستیم اما سعی خواهد شد پروژه های خیلی بزرگ را دنبال نکنیم که باعث تضعیف بودجه ای شهرداری شود، بلکه باید پروژه ها با توزیع عادلانه در شهر داشته باشیم.

این مسئول با اشاره به اینکه پروژه باغ هاشم نژاد در 6 هکتار برای سال آینده در نظر داریم، افزود: طرح دیگری که برای سال آینده در اولویت قرار دارد ادامه عملیات عمرانی پروژه سبزه میدان است که مشکلاتی همچون موضوع فاضلاب وجود دارد که باید با همکاری بین بخشی این موارد برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای رفع مشکلات عزم همگانی داشته باشیم

برای رفع مشکلات عزم همگانی داشته باشیم