مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 13:522022-03-03سياسي

سند جامع گردشگری استان سمنان در ایستگاه پایانی


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: سند جامع گردشگری استان در حال انجام است و به زودی با برش شهرستانی نهایی می شود.

- امیر کرم زاده در نشست هم اندیشی با موثرین و فعالان گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی شهرستان مهدی شهر اظهار کرد: سند جامع گردشگری استان تا پایان فروردین ماه 1401 نهایی می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان افزود: فعالان حوزه گردشگری با بهره گیری از این سند جامع می توانند برنامه ریزی جامعی در حوزه گردشگری داشته باشند.

او با تاکید بر راه اندازی انجمن خیرین میراث فرهنگی شهرستان مهدی شهر گفت: روایت گری در مراکز گردشگری باید مورد توجه قرار گیرد.

کرم زاده با اشاره به اینکه تقویم سنگسری از اهمیت بالایی برخوردار است، ادامه داد: برای معرفی این تقویم باید همایش برگزار شود.

وی با تاکید بر استفاده از غذاهای محلی در رستوران ها، گفت: موسیقی سنگسری ، عشایر و فرش خودرنگ سنگسری از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با بیان اینکه مهدی شهر قابلیت برگزاری بیش از 30 رویداد گردشگری از جمله جشنواره نان، لبنیات، غذا و .

را دارد، افزود: یکی از بهترین راه های جذب گردشگر، رویداد محوری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند جامع گردشگری استان سمنان در ایستگاه پایانی

سند جامع گردشگری استان سمنان در ایستگاه پایانی