مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 13:572022-03-03اقتصادي

اتاق بازرگانی هرمزگان رتبه سوم کشور در جذب سرمایه گذار خارجی را دارد


اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان در بخش بین المللی با همکاری و تعامل دستگاه های ذیربط و رایزنی های متعددی که با کشورهای هدف انجام داده است توانسته در بخش جذب سرمایه گذار خارجی رتبه سوم را کسب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدرضا صفا ظهر امروز در نشست با کشورهای عضو اکو اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از بنیانگذاران اکو به دلیل داشتن مرز زمینی با 5کشور عضو و دارا بودن موقعیت استراتژیک جغرافیایی برای برقراری اتصال سایر اعضا به آب های بین المللی از موقعیت محوری در این سازمان برخوردار است.

وی افزود: منابع چشمگیر انرژی در ایران و امکان انتقال آن به بازارهای جهانی، اهمیت و اعتبار ایران را در منطقه بسیار افزایش داده است.

رییس اتاق بازرگانی هرمزگان بیان کرد: اهمیت دیگر حضور ایران در این نشست، گام های تازه ای است که در فرصت برگزاری این اجلاس در جهت توسعه مناسبات اقتصادی، ایجاد راهکارها و زمینه سازی برای گسترش فعالیت های تجاری در میان اعضای اکو برداشته می شود.

صفا تصریح کرد: توسعه همکاری با کشورهای عضو اکو بسترهای رشد همه جانبه این کشورها را فراهم و در عین حال مزایای بسیاری را برای توسعه هرمزگان به عنوان ساحلی ترین استان ایران به دنبال خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق بازرگانی هرمزگان رتبه سوم کشور در جذب سرمایه گذار خارجی را دارد

اتاق بازرگانی هرمزگان رتبه سوم کشور در جذب سرمایه گذار خارجی را دارد