مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 14:022022-03-03پزشكي

عدم تکمیل دزهای سه گانه ویژگی مشترک بستری های فعلی در شاهرود و میامی


رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از کاهش کودکان مبتلا و بستری مبتلا به سویه امیکرون در شاهرود و میامی خبر داد و با اشاره به موارد بستری شدن در بیمارستان های این دانشگاه گفت: - ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از کاهش کودکان مبتلا و بستری مبتلا به سویه امیکرون در شاهرود و میامی خبر داد و با اشاره به موارد بستری شدن در بیمارستان های این دانشگاه گفت: ویژگی مشترک عمده بستری های کرونایی عدم تکمیل واکسیناسیون و خصوصا دز سوم است.

دکتر حسین شیبانی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه 21 بیمار کووید19 در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های تحت پوشش این دانشگاه بستری هستند اظهار کرد: افراد بستری در این بخش ها دوره واکسیناسیون سه مرحله ای خود را کامل نکردند.

این عضو ستاد استانی مقابله با کروناویروس با بیان اینکه در چند روز گذشته روند مراجعان سرپایی و بستری بیماران کرونایی در شهرستان های شاهرود و میامی کاهشی بود افزود: تعداد مراجعان مشکوک مبتلا به اُمیکرون در اطفال نیز در هر دو شهرستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود کاهش داشته است.

وی تعداد بیماران کووید19 بستری در بیمارستان های امام حسین(ع) و بهار شاهرود را 67 تن برشمرد و ادامه داد: در شبانه روز گذشته با شناسایی موارد جدید تعداد 6 بیمار مبتلا به ویروس کرونا بستری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تکمیل دزهای سه گانه ویژگی مشترک بستری های فعلی در شاهرود و میامی

عدم تکمیل دزهای سه گانه ویژگی مشترک بستری های فعلی در شاهرود و میامی