مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 14:272022-03-03سياسي

سواحل آزاد شده برای مانور دادن ماشین ها نیست


دادستان بندرانزلی با بیان اینکه یکی از موارد تصادفات منجر به جرح در نوار ساحلی است، گفت: با توجه به آزاد سازی سواحل بسیاری تصور می کنند می توانند با ماشین به ساحل بیایند و مانور بدهند در حالی که این درست نیست.

- اکبر سبحانی در جلسه شورای ترافیک شهرستان بندرانزلی که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از موارد تصادفات منجر به جرح در نوار ساحلی است و با توجه به آزادسازی سواحل که به دستور رییس جمهور اتفاق افتاده بسیاری تصور می کنند می توانند با ماشین به ساحل بیایند و مانور بدهند در حالی که این درست نیست.

سبحانی گفت: با توجه به 47 کیلومتر نوار ساحلی بندرانزلی باید تلاش کنیم تا استفاده خوبی از سواحل داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه 85 درصد از جمعیت شهرستان بندرانزلی در شهر و 15 درصد در روستا ساکن هستند، اظهار کرد: بندر انزلی 25 روستا دارد.

سبحانی افزود: با توجه به اینکه انزلی یک شهر توریستی است و جمعیت ثابت و شناور دارد باید برای کاهش و جلوگیری از سوانح رانندگی که منجر به جرح و فوت می شود اقدام موثر صورت گیرد.

دادستان بندرانزلی با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که شاهد هستیم کمربندی بشمن است که هنوز تکلیف آن مشخص نشده، گفت: بسیاری از موانع را آنجا شاهد هستیم از جمله اینکه این مسیر نور ندارد و زیبنده این شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سواحل آزاد شده برای مانور دادن ماشین ها نیست

سواحل آزاد شده برای مانور دادن ماشین ها نیست