مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 14:472022-03-03حوادث

کشف 25 کیلو مواد اولیه محترقه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ سعید عطاءاللهی اظهار کرد: ماموران انتظامی مترو ایستگاه مولوی در کنترل تردد مسافران مترو، به 5 مرد جوان که هر کدام بسته های مشکوکی را با خود حمل می کردند، - رییس پلیس مترو پایتخت از بازداشت 5 مرد مسافری که در مترو 25 کیلو مواد اولیه ساخت نارنجک دستی را حمل می کردند خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ سعید عطاءاللهی اظهار کرد: ماموران انتظامی مترو ایستگاه مولوی در کنترل تردد مسافران مترو، به 5 مرد جوان که هر کدام بسته های مشکوکی را با خود حمل می کردند، مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران جهت بررسی بیشتر به متهمان مراجعه و در بررسی های بیشتر از داخل بسته ها 25 کیلوگرم مواد اولیه ساخت نارنجک دستی (اکلیل و سرنج) کشف کردند.

رییس پلیس مترو پایتخت افزود: این متهمان که 18 الی 25 ساله می باشند در اظهارات خود به تهیه اکلیل و سرنج جهت تهیه نارنجک دستی و فروش در چهارشنبه آخرسال معترف شد.

سرهنگ عطاالهی با بیان اینکه شهروندان از خرید مواد محترقه دست ساز که موجب بروز اتفاقات جبران ناپذیر خواهد بود به جد پرهیز کنند افزود: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 50 میلیون ریال برآورد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 25 کیلو مواد اولیه محترقه

کشف 25 کیلو مواد اولیه محترقه