مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 14:522022-03-03سياسي

وجود 65 هزار هکتار عرصه بیابانی در استان همدان


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان گفت: در استان همدان 65 هزار هکتار عرصه بیابانی وجود دارد که برای مقابله با این روند نیاز به اقدامات جدی وجود دارد.

- همدان- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان گفت: در استان همدان 65 هزار هکتار عرصه بیابانی وجود دارد که برای مقابله با این روند نیاز به اقدامات جدی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسفندیار خزایی پنجشنبه به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان همدان در 4 حوزه آبخیز قره چای، گاماسیاب، سفید رود و گاوشان قرار دارد، عنوان کرد: هیچ آبی از حوزه های مربوطه به استان همدان وارد نمی شود بدین ترتیب باید حفاظت از منابع طبیعی استان را در پیش بگیریم.

وی با بیان اینکه گونه های گیاهی در استان همدان در مراتع و جنگل ها به یک هزار و 658 مورد می رسد، به نواحی رویشی در استان اشاره و گفت: ذخیره گاه های جنگلی مان را شناسایی و در حراست از آنها تاکید داریم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان در این خصوص به شناسایی 518 هکتار ذخیره گاه در استان اشاره کرد و افزود: این میزان به مرور به دو هزار و 750 هکتار رسید.

خزایی با بیان اینکه 283 هکتار از ذخیره گاه ها در استان همدان شامل گونه مرتعی گون است، خاطرنشان کرد: در سال جاری 62 هکتار به ذخایر جنگل های استان اضافه شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 65 هزار هکتار عرصه بیابانی در استان همدان

وجود 65 هزار هکتار عرصه بیابانی در استان همدان