مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 14:522022-03-03اجتماعي

وزش باد تند در اردبیل/ سرعت وزش باد به 110 کیلومتر بر ساعت می رسد


مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل گفت: بیشینه سرعت وزش باد در مناطقی از استان اردبیل طی امروز و فردا گاهی به صورت لحظه ای بین 100 تا 110 کیلومتر بر ساعت هم خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیاوش محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی و با تاکید بر هشدار صادره (شماره 47 - سطح نارنجی) طی امروز (پنجشنبه 12 اسفند) و فردا با فعالیت سامانه ناپایدار جوی و تقویت کم فشار در سطح زمین، آسمان استان غالباً ابری بوده و در بیشتر مناطق استان وزش باد جنوبی (با سرعت تند تا شدید) پیش بینی می شود.

وی افزود: اوج شدت سرعت وزش باد از عصر امروز تا عصر فردا (جمعه 13 اسفند) بوده؛ به طوریکه در مناطق مرکزی، شهرستان گرمی و بخش هایی از جنوب استان، بیشینه سرعت وزش باد گاهی به صورت لحظه ای بین 100 تا 110 کیلومتر بر ساعت هم خواهد رسید.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: هم چنین طی امروز و فردا در مناطقی از استان به ویژه در جنوب استان و نواحی منتهی به کوهستان سبلان رگبار باران دور از انتظار نیست.

محمدی ادامه داد: با توجه به اینکه از عصر فردا با شمالی شدن جریانات جوی، دمای هوا روند کاهشی خواهد داشت؛ بارش در مناطق کوهستانی و جنوب استان به صورت باران و برف انتظار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد تند در اردبیل/ سرعت وزش باد به 110 کیلومتر بر ساعت می رسد

وزش باد تند در اردبیل/ سرعت وزش باد به 110 کیلومتر بر ساعت می رسد