مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 15:172022-03-03سياسي

دیدار غریب آبادی با وزیر دادگستری نامیبیا/ مخالفت با استفاده ابزاری از حقوق بشر


دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان در ادامه رایزنی های خود در حاشیه نشست شورای حقوق بشر در ژنو، بر مخالفت با استفاده ابزاری از حقوق بشر تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، کاظم غریب آبادی رییس ستاد حقوق بشر قوه قضاییه در ادامه رایزنی های خود در حاشیه نشست 49 شورای حقوق بشر که از روز دوشنبه 9 اسفند در ژنو سوییس آغاز شده است، با ایوون دوساب، وزیر دادگستری نامیبیا ملاقات کرد.

دوساب در این ملاقات با اعلام موضع اصولی نامیبیا در مخالفت با تحریم ها و اقدامات قهرآمیز یکجانبه علیه کشورهای در حال توسعه از جمله جمهوری اسلامی ایران، این قبیل اقدامات را موجب نقض حقوق بشر و دارای آثار منفی بر بهره مندی از حقوق بشر دانست.

وزیر دادگستری نامیبیا همچنین با سوء استفاده از حقوق بشر به عنوان یک ابزار سیاسی و اقدام بر اساس استانداردهای دوگانه مخالفت کرد و گفت: شورای حقوق بشر باید یک مجمع فنی برای رسیدگی به وضعیت های حقوق بشر و به دور از سیاسی کاری باشد.

غریب آبادی نیز ضمن اشاره به پیشرفت های حقوق بشری جمهوری اسلامی ایران، آثار منفی اقدامات قهرآمیز یکجانبه و تروریسم بر بهره مندی از حقوق بشر را تبیین و رویکرد ریاکارانه کشورهای غربی در ادعای حمایت از حقوق بشر مردم ایران و در عین حال، وضع تحریم های یکجانبه و نقض گسترده حقوق بشر مردم ایران را مورد انتق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار غریب آبادی با وزیر دادگستری نامیبیا/ مخالفت با استفاده ابزاری از حقوق بشر

دیدار غریب آبادی با وزیر دادگستری نامیبیا/ مخالفت با استفاده ابزاری از حقوق بشر