مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 15:522022-03-03حوادث

قتل برای تهیه لوازم خانگی منزل!


مرد جوان 40 ساله ای اعتراف کرد که یک فرش فروش را با انگیزه سرقت و تهیه خرید لوازم خانگی برای خانه اش ربوده و به قتل رسانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خراسان، بیست و هشتم بهمن پرونده گزارش آدم ربایی از کلانتری گلشهر مشهد به پلیس آگاهی خراسان رضوی ارسال شد و با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع بلافاصله با دستورات ویژه سرهنگ کارآگاه جواد شفیع زاده (رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی) در دستور کار نیروهای اداره جنایی قرار گرفت.

چند دقیقه بعد گروه ورزیده ای از کارآگاهان با تجربه دایره مبارزه با آدم ربایی و سرقت های مسلحانه وارد عمل شدند و تحقیقات میدانی گسترده ای را با هدایت مستقیم سرهنگ مهدی سلطانیان (رییس اداره جنایی آگاهی) آغاز کردند.

پسر جوانی که ماجرای آدم ربایی را به پلیس گزارش داده بود، در تشریح جزییات این حادثه به کارآگاهان گفت: ظهر پنج شنبه (بیست و هشتم بهمن) موتورسواری که کاپشن بادی و شلوار پلنگی به تن داشت به فرش فروشی پدرم در منطقه گلشهر مشهد مراجعه کرد و او را با خودش برد ولی ساعتی بعد همان جوان آپاچی سوار دوباره به همراه راننده یک دستگاه وانت پیکان به فرش فروشی وارد شده و در حالی که کلید فروشگاه را در اختیار داشته سه تخته فرش را به قسمت بار خودرو وانت انداخته و با خود برده اند اما اکنون از پدرم که مردی حدود 57 ساله است، هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل برای تهیه لوازم خانگی منزل!

قتل برای تهیه لوازم خانگی منزل!