مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 15:522022-03-03سياسي

تقدیر از فعالان و خیران حوزه قرض الحسنه در دومین همایش «قرض نیکو»


مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گفت: دولت و مجلس باید با تصویب قوانین و حمایت سخت افزاری و نرم افزاری، زمینه توسعه فرهنگ قرض الحسنه را فراهم کنند.

- ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، علی عاشوری در همایش قرض نیکو با با بیان اینکه امسال دومین دوره این همایش با حضور خیران و فعالان عرصه قرض الحسنه کشور برگزار شد، افزود: در این همایش مقالات ارزشمندی از صاحبنظران حوزه قرض الحسنه دریافت شده که در نشریات علمی کشور منتشر خواهد شد.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، مبانی اندیشه ای، فکری و فرهنگی قرض الحسنه را از محورهای این همایش عنوان کرد و ادامه داد: زمینه های اقتصادی، حقوقی و سیاسی قرض الحسنه و همچنین تجربه پژوهی در حوزه قرض الحسنه در این مقالات مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این همایش با مشارکت صندوق قرض الحسنه ملی مس ایران و صندوق قرض الحسنه امداد ولایت برگزار شد، اظهار کرد: قرض الحسنه در کشور ما ریشه در صندوق های خانوادگی و صندوق های محلات و مساجد دارد و در حال حاضر این فرهنگ از طریق مؤسسات قرض الحسنه با مجوز بانک مرکزی در حال تداوم است.

عاشوری خواستار اهتمام بیشتر دولت و مجلس در زمینه ترویج فرهنگ قرض الحسنه شد و خاطرنشان کرد: دولت و مجلس باید با تصویب قوانین و حمایت سخت افزاری و نرم افزاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از فعالان و خیران حوزه قرض الحسنه در دومین همایش «قرض نیکو»

تقدیر از فعالان و خیران حوزه قرض الحسنه در دومین همایش «قرض نیکو»