مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 16:122022-03-03سياسي

دستورات جدید قاضی القضات برای ساماندهی مطلوب تر اموال تملیکی در فاز دوم طرح


صیانت از حقوق عامه و حفظ بیت المال از جمله مسئولیت های ذاتی قوه قضاییه است که در دوره تحول و تعالی بنا بر تاکیدات و دستورات حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای نسبت به این مهم اهتمام بیشتری می شود.

- صیانت از حقوق عامه و حفظ بیت المال از جمله مسئولیت های ذاتی قوه قضاییه است که در دوره تحول و تعالی بنا بر تاکیدات و دستورات حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای نسبت به این مهم اهتمام بیشتری می شود.

زیان وارده به بیت المال از ناحیه وضعیت نابسامان انبارهای سازمان اموال تملیکی از جمله مصادیق و نمونه های تضییع حقوق عامه است که دستگاه قضایی با کمک سایر دستگاه ها، گام نخست را برای برطرف کردن این مشکل برداشته و اکنون موعد گام دوم فرارسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از ورود مجدانه و پیگیرانه رییس عدلیه به موضوع ساماندهی اموال تملیکی و مساعدت سایر قوا و دستگاه ها، انقلابی در سازمان اموال تملیکی صورت گرفته تا جایی که استان های سراسر کشور در گام نخست به صورت گسترده نسبت به تعیین تکلیف کالاها، اقدامات مقتضی را صورت دادند و از این طریق ضمن حفظ حقوق دولتی و عمومی، مبالغ زیاد و معتنابهی به بیت المال و خزانه کشورمسترد است.

بر پایه توفیقاتی که در گام نخست ساماندهی وضعیت انبارهای اموال تملیکی برداشته شد، گام دوم و تکمیلی این مقوله مهم با بازدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورات جدید قاضی القضات برای ساماندهی مطلوب تر اموال تملیکی در فاز دوم طرح

دستورات جدید قاضی القضات برای ساماندهی مطلوب تر اموال تملیکی در فاز دوم طرح