مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 16:272022-03-03بين الملل

بازداشت وزرای فرهنگ و خارجه دولت مکلف لیبی در آستانه ادای سوگند


یک منبع امنیتی در شهر مصراته در اظهاراتی صحت اخبار منتشر شده درباره بازداشت وزرای خارجه و فرهنگ دولت مکلف لیبی به ریاست فتحی پاشاغا را تایید کرد.

- یک منبع امنیتی در شهر مصراته در اظهاراتی صحت اخبار منتشر شده درباره بازداشت وزرای خارجه و فرهنگ دولت مکلف لیبی به ریاست فتحی پاشاغا را تایید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرا منطقه ای القدس العربی، این منبع توضیح داد، بازداشت حافظ قدور، وزیر خارجه و صالحه التومی، وزیر فرهنگ به دستور مستقیم عبدالحمید الدبیبه، ریاست دولت وحدت ملی به نیروهای عملیات مشترک در این شهر و پس از تفاهمات چند روز قبل صورت گرفته است.

این منبع اشاره کرد، دولت 100 میلیون دینار لیبی به نیروهای عملیات مشترک برای اجرای مجموعه ای از دستورات اختصاص داده است و این دو وزیر در حالی که برای شرکت در جلسه ادای سوگند عازم طبرق بودند، بازداشت شدند.

این سخنان پس از آن مطرح شد که عبدالله بلیحق، سخنگوی پارلمان، اعلام کرد، دولت مکلف از سوی پارلمان به ریاست فتحی پاشاغا امروز( پنجشنبه) در صحن مجلس سوگند یاد خواهد کرد.

پاشاغا نیز الدبیبه را به منع اعضای دولتش از سفر از مبدا طرابس به طبرق واقع در شرق کشور جهت ادای سوگند در پارلمان متهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت وزرای فرهنگ و خارجه دولت مکلف لیبی در آستانه ادای سوگند

بازداشت وزرای فرهنگ و خارجه دولت مکلف لیبی در آستانه ادای سوگند