مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 17:522022-03-03اقتصادي

مقاوم سازی 200 واحد مسکونی در مناطق روستایی باغملک


200 واحد مسکونی در مناطق روستایی باغملک با همکاری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تا پایان شهریورماه 1401 مقاوم سازی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، اکبر نیکزاد رییس بنیاد مسکن کشور امروز در بازدید از روستاهای باغملک با تاکید بر لزوم مقاوم سازی در روستاها اظهار کرد: در مناطق روستایی با واحدهای مسکونی غیرمقاوم مواجه هستیم که باید با قید فوریت تحت مقاوم سازی قرار گیرند.

وی گفت: به دلیل اینکه تعداد زیادی از صاحبان این واحدهای مسکونی از تمکن مالی برخوردار نیستند، مقرر شد بر اساس تفاهم نامه ای که با بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در سطح کشور برای ساخت مسکن محرومین وجود دارد، 200 واحد در مناطق روستایی باغملک تا پایان شهریور 1401 مقاوم سازی شوند.

نیکزاد یادآور شد: برای این واحدها امکان استفاده از تسهیلات مسکن روستایی که با توجه ویژه رییس دولت سیزدهم مصوب شده و توسط بانک مرکزی به بانک های عامل کشور ابلاغ شده است، وجود دارد.

  وی افزود: در عین حال بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی نیز موافقت کرده است که در قالب این طرح برای هر واحد مسکونی روستایی50 میلیون وام بلاعوض در نظر گرفته شود و 8 تن سیمان و میلگرد مورد نیاز این واحدها نیز تامین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاوم سازی 200 واحد مسکونی در مناطق روستایی باغملک

مقاوم سازی 200 واحد مسکونی در مناطق روستایی باغملک