مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 18:022022-03-03اقتصادي

فرصت 3 روزه کرمانشاهیان برای تکمیل ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن


معاون باز آفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان کرمانشاه از فرصت سه روزه کرمانشاهیان برای تکمیل ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

- عبدالرضا غفوری در گفتگو با اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار 180 هزار نفر در استان کرمانشاه برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که در بررسی های اولیه 87 هزار نفر واجد شرایط هستند.

وی افزود: ثبت نام مسکن توسط اداره راه و شهرسازی تاکنون در 6 مرحله صورت گرفته که آخرین مرحله آن در نیمه دوم سال جاری انجام شده است.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح کرد: بیش از 115 هزار نفر برای طرح مسکن اقدام به ثبت نام کرده اند که 68 هزار نفر در لیست واجدین شرایط قرار دارند.

غفوری بیان کرد: پس از ثبت نام از طریق سامانه پیامکی به افراد واجد شرایط اطلاع رسانی شده اما افراد بسیاری نسبت به تکمیل فرم ها و بارگذاری اطلاعات لازم اقدام نکرده اند.

وی با اشاره به اینکه این افراد تا پایان روز شنبه 14 اسفند ماه می توانند نسبت به تکمیل ثبت نام اقدام کنند، گفت: در صورتی که افراد طی 72 ساعت آینده نسبت به تکمیل ثبت نام اقدام نکنند این امر به منزله انصراف محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت 3 روزه کرمانشاهیان برای تکمیل ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن

فرصت 3 روزه کرمانشاهیان برای تکمیل ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن