مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 18:422022-03-03بين الملل

رییس جمهور جدید ارمنستان تعیین شد


ولادیمیر پوتین روز پنجشنبه در پیامی به واهاگن خاچاطوریان، ضمن تبریک انتخاب وی به این مقام، نوشت: اطمینان دارم اقدامات شما در این مقام به توسعه روابط اتحادی میان روسیه و ارمنستان کمک می کند.

- پارلمان ارمنستان واهاگن خاچاطوریان شهردار سابق ایروان را به مقام رییس جمهور ارمنستان تعیین کرد و رییس جمهوری روسیه با ارسال پیامی، انتخاب خاچاطوریان را به این مقام تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، ولادیمیر پوتین روز پنجشنبه در پیامی به واهاگن خاچاطوریان، ضمن تبریک انتخاب وی به این مقام، نوشت: اطمینان دارم اقدامات شما در این مقام به توسعه روابط اتحادی میان روسیه و ارمنستان کمک می کند.

وی ابراز امیدواری کرد که اقدامات خاچاطوریان در مقام رییس جمهوری ارمنستان،سبب پیشبرد فرآیندهای همگرایی و همکاری در منطقه اوراسیا به نفع دو ملت برادر و تحکیم امنیت و ثبات منطقه ای شود.

پارلمان ارمنستان امروز در تلاش دوم توانست واهاگن خاچاطوریان را که در سالهای دهه 1990 میلادی شهردار ایروان بود و از طرف حزب حاکم ارمنستان به عنوان نامزد مقام رییس جمهور معرفی شده بود را برای این مقام تعیین کند.

واهاگن خاچاطوریان از ماه اوت سال گذشته در دولت سوم نیکول پاشینیان سمت وزارت صنایع فناوری پیشرفته ارمنستان را برعهده داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور جدید ارمنستان تعیین شد

رییس جمهور جدید ارمنستان تعیین شد