مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 18:472022-03-03حوادث

کشف 15 میلیارد اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان منازل شهرضا


فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از دستگیری 2 سارق منزل در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی و کشف 15 میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفی گاه آنان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، صادق کاظمزاد فرمانده انتظامی شهرضا اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان شهرضا و شکایت مال باختگان، تیمی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی این شهرستان رسیدگی به این سرقت ها را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی دقیق محل های وقوع سرقت و جمع آوری آثار و ادله لازم و انجام یک سری اقدامات خاص پلیسی سرانجام هویت فردی که در این سرقت ها دست داشت را به دست آورده و طی یک عملیات ضربتی به همراه تعدادی ابزار و وسایل مورد استفاده در سرقت ها دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

کاظمزاد بیان کرد: متهم که در ابتدا هرگونه سرقت بود؛ در مواجهه با مدارک و مستندات پلیسی لب به اعتراف باز کرده و به 16 فقره سرقت از منازل مردم با همدستی فردی دیگر اقرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا ادامه داد: با اعترافات متهم همدست وی نیز در یک عملیات ضربتی دستگیر و اموال مسروقه زیادی از قبیل طلاجات، لپ تاپ، تلویزیون از مخفیگاه وی کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 15 میلیارد اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان منازل شهرضا

کشف 15 میلیارد اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان منازل شهرضا