مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 20:172022-03-03سياسي

فرآورده های کنجدی اردکان ثبت ملی می شود/اردکان پایتخت فرآورده های کنجدی ایران


فرآورده های کنجدی اردکان می تواند یک برند معتبر غذایی حلال، سالم و دارای ارزش غذایی فراوان از سوی ایران برای حضور در جشنواره های بین المللی غذایی باشد.

- با بیان اینکه غذاهای حلال و سالم در سراسر جهان طرفداران بسیاری دارد که مسئولان کشور باید با برگزاری جشنواره های منطقه ای غذاهای سالم و حلال ایران را به جهانیان معرفی کنند، اظهار داشت: هر سال جشنواره های معتبری در سطح بین المللی در کشورهای مختلف در زمینه معرفی غذاهای سالم و حلال برگزار می شود که فرآورده های کنجدی اردکان شرایط لازم را به عنوان یک غذای سالم و حلال برای حضور در این جشنواره های بین المللی داراست.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره ملی فرآورده های کنجدی اردکان می تواند شرایط را برای حضور این محصول ارگانیک در چنین جشنواره هایی تسهیل کند و در ضمن اینکه عاملی برای معرفی و ثبت یک برند معتبر غذایی حلال و سالم از سوی ایران خواهد بود، رشد اقتصادی بسیار مناسبی را برای مردم مناطق کوچک کشور فراهم خواهد کرد.

رییس فراکسیون گردشگری مجلس با اشاره به ظرفیت های فراوان ملموس و ناملموس شهرستان های استان یزد در زمینه میراث فرهنگی و گردشگری برای ثبت ملی و جهانی بیان کرد: حدود 120 نوع گردشگری در سطح جهان وجود دارد که یکی از آنها گردشگری خوراک است که شهرستانهای استان می توانند با بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآورده های کنجدی اردکان ثبت ملی می شود/اردکان پایتخت فرآورده های کنجدی ایران

فرآورده های کنجدی اردکان ثبت ملی می شود/اردکان پایتخت فرآورده های کنجدی ایران