مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 20:422022-03-03اقتصادي

پل سنجان در حال تبدیل شدن به موزه غربی اراک است


بیشتر مردم شهرداری اراک را متهم به عدم تکمیل پل سنجان می کنند و متاسفانه اکنون این پل در حال تبدیل شدن به موزه غربی اراک است و وضعیت خوبی ندارد که می طلبد دستور ویژه در خصوص تکمیل این پروژه صادر شود.

- علیرضا کریمی روز پنجشنبه 12 اسفند در شورای مسکن استان مرکزی اظهار کرد: بحث طرح جامع اراک با کاستی های زیادی همراه است و جزو نیازهای اصلی مردم محسوب می شود و الزاماتی لازم است که این طرح در اسرع وقت تکمیل شود، ضمن آنکه طرح تفضیلی شهر نیز آماده نشده که در بخش تولید مسکن باید از ظرفیت طرح جامع شهری اراک بهره گیری کرد.

وی در خصوص کنار گذر شهر اراک نیز بیان کرد: این کنارگذر هنوز تکمیل نشده و در منطقه حادثه خیز قرار دارد که مشکلاتی برای شهروندان ایجاد کرده و امید است با تکمیل و راه اندازی این کنارگذر از ورود خودروها به داخل شهر جلوگیری کرد که ترافیک بیشتری در مرکز شهر ایجاد نشود.

وی بیان کرد: مناطق تفریحی و توریستی شهر اراک بسیار کم است که انتظار می رود با تکمیل واگذاری اراضی دره گردشگری گردو و کوه مستوفی این ظرفیت برای مردم اراک ایجاد شود و سال آتی تکمیل گردد.

شهردار اراک اضافه کرد: با توجه به اینکه طرح 58 متری ملغی شده است، انتظار می رود طرح جایگزین آن که طرح 24 متری است زودتر تعیین تکلیف شود و مردم از این بلاتکلیفی خارج شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل سنجان در حال تبدیل شدن به موزه غربی اراک است

پل سنجان در حال تبدیل شدن به موزه غربی اراک است