مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 20:422022-03-03ورزشي

صعود به لیگ دسته یک فوتبال هدف اصلی/ تیم های پایه راه اندازی می شود


نشست خبری تیم فوتبال اتحاد فومن برگزار و مسئولان این باشگاه هدف اصلی را صعود به لیگ دسته یک و راه اندازی تیم های فوتبال پایه اعلام کردند.

- ، علی نصر پاک عصر پنج شنبه در نشست خبری با رسانه ها با اشاره به اینکه تیم اتحاد فومن در تلاش است شروعی امیدوار کننده برای پیشرفت و توسعه فوتبال این شهر داشته باشد، افزود: پتانسیل ورزشی فومن توانایی این را دارد در عرصه های حرفه ای فوتبال بدرخشد.

سرمربی تیم فوتبال اتحاد فومن با بیان اینکه هدف ما صعود به لیگ یک است، اظهار کرد: از خبرنگاران شهرستان فومن درخواست می شود کمک رسان این تیم باشند.

وی با تاکید بر اینکه به عنوان یک سرمربی غیر بومی شناخت کافی از ظرفیت ها و استعدادهای موجود در شهر فومن دارم، گفت: بومی یا غیر بومی بودن ملاک اصلی موفقیت نبوده بلکه برنامه ریزی و تلاش مداوم در عرصه ورزشی می تواند تیم اتحاد فومن را به قله موفقیت برساند.

نصر پاک با بیان اینکه در شهرستان فومن علاقمندان زیادی به ورزش فوتبال وجود دارد، ادامه داد: کانون هواداران تیم فوتبال اتحاد تشکیل خواهد شد که جنبه حمایتی برای تیم اتحاد و ورزش دوستان فومن را دارد.

به دنبال افتخار آفرینی برای فومن و گیلان هستیم مدیر عامل باشگاه اتحاد فومن نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه مالک باشگاه بر اساس شرایط موجود حمایت مالی لازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود به لیگ دسته یک فوتبال هدف اصلی/ تیم های پایه راه اندازی می شود

صعود به لیگ دسته یک فوتبال هدف اصلی/ تیم های پایه راه اندازی می شود