مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 20:572022-03-03سياسي

پرداخت 183 میلیارد تومان کمک مردمی به مددجویان همدان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی در همدان با بیان اینکه 183 میلیارد تومان از منابع کمیته امداد کمک مردمی است گفت: امسال 893 میلیارد تومان به مددجویان پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدرسول شیخی زاده امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمیته امداد در محرومیت زدایی نهایت تلاش خود را دارد و طی یکی دو سال گذشته هم با شیوع کرونا با کمک خیرین و منابع دولتی هیچ کسی را ناامید از امداد نگذاشته است.

وی با تاکید بر اینکه شفاف سازی در جامعه و اعتمادسازی در بین مردم از اهمیت زیادی برخوردار است افزود: در مواقعی در جامعه نیازمندانی وجود دارند که مستحق اند اما زیر پوشش دستگاه های حمایتی نیستند که ما آمادگی داریم این افراد مجموعه های حمایتی معرفی و زیر چتر حمایتی قرار گیرند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی در همدان با تاکید بر اینکه سنت های حسنه باید مرتب به جامعه و به نسل جوانی که با این مسائل آشنایی ندارند، معرفی شود گفت: امروز کار اصلی کمیته امداد در توانمندسازی است اما  اقشار مختلفی هستند که باید همواره تحت حمایت باشند که شامل سالمندان، بیماران صعب العلاج و دانشجویان و دانش آموزان نیازمند می شوند.

وی تعداد خانوارهای زیرپوشش کمیته امداد را 61 هزار خانوار عنوان کرد و گفت: 51 هزار و 515 خانواده در کنار تمام خدمات امداد کمک م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 183 میلیارد تومان کمک مردمی به مددجویان همدان

پرداخت 183 میلیارد تومان کمک مردمی به مددجویان همدان