مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 21:472022-03-03اجتماعي

تدوین جانفشانی عشایر کشور در کتاب های درسی دانش آموزان


وزیر آموزش و پرورش در حاشیه بازدید از یادمان شهدای جهاد عشایر عرب از  تدوین جانفشانی عشایر کشور در کتاب های درسی دانش آموزان خبر داد.

- یوسف نوری امروز ( 12 اسفندماه) در حاشیه بازدید از یادمان شهدای جهاد عشایر عرب خوزستان، اظهار کرد: نمونه های متعددی از جانفشانی های مردم غیور ایران در برابر دشمنان و استکبار جهانی وجود دارد که مایه افتخار و عزت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه جهاد عشایر عرب خوزستان گواه استکبارستیزی و ولایت مداری مردم خوزستان است، افزود: الگوسازی حماسه های مردم در مقابل استکبار برنامه ای ضروری برای نسل آینده است.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: تدوین حماسه جانفشانی عشایر و مردم کشور در مقابل استکبار و استعمار گران در کتاب های درسی دانش آموزان دنبال خواهد شد.

نوری در ادامه با اشاره به شخصیت هایی همچون رییس علی دلواری و میرزا کوچک خان، گفت: شخصیت های متعددی در تاریخ ایران اسلامی وجود دارند که می توانند الگوهایی ارزشمند برای نسل آینده محسوب شوند.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: ارتقای فرهنگ دفاع از میهن و استکبارستیزی یکی از شاخصه هایی است که باید در متن کتب درسی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین جانفشانی عشایر کشور در کتاب های درسی دانش آموزان

تدوین جانفشانی عشایر کشور در کتاب های درسی دانش آموزان