مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 21:522022-03-03ورزشي

لقب پیشکسوت و اسطوره را به هر کسی ندهیم


اخیرا در فضای مجازی خیلی ها اسطوره و پیشکسوت شده اند، این القاب و اسامی را نمی توان به همه کسی داد، یعنی به کسانی که دو یا سه سال در یک رشته ورزشی فعالیت کرده اند نمی توان استاد و یا پیشکسوت گفت.

- ایسنا/اصفهان پیشکسوت فوتبال سپاهان گفت: اخیرا در فضای مجازی خیلی ها اسطوره و پیشکسوت شده اند، این القاب و اسامی را نمی توان به همه کسی داد، یعنی به کسانی که دو یا سه سال در یک رشته ورزشی فعالیت کرده اند نمی توان استاد و یا پیشکسوت گفت.

  مسعود تابش امروز (پنجشنبه، 12 اسفندماه) در حاشیه فینال لیگ برتر پیشکسوتان استان اصفهان که در ورزشگاه تختی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: فلسفه برگزاری مسابقات پیشکشوتان و نفس کار بسیار خوب و پسندیده است، اما از ابتدا اعتقاد به تفکیک سنی داشتم، همبازی بودن بازیکنان 45 تا 70 سال خطرناک است، بازیکن قدیمی که به 45 سال رسیده توان بدنی بهتر و متفاوتی دارد، اما اعتقاد دارم که مسابقات پیشکسوتان باید به دو گروه بالای 45 و بالای 55 سال تقسیم شود تا شرایط بهتری برای هر دو گروه ایجاد شود.

وی افزود: امسال مسابقات به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا کمی دیرتر آغاز شد، توصیه ما در کمیته پیشکسوتان این است که علاوه بر دو گروه شدن رده سنی، بازیکنان همانند لیگ برتر تست پزشکی انجام دهند تا بحث ایمنی و سلامت آنها نیز در نظر گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لقب پیشکسوت و اسطوره را به هر کسی ندهیم

لقب پیشکسوت و اسطوره را به هر کسی ندهیم