مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 00:172022-03-03اقتصادي

کمبود زمین برای مسکن در گلستان/ پیشنهاد احداث بندرسبز خزری


مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با بیان اینکه مشکل ما تامین زمین است، گفت: پیگیری تأمین زمین در توافق با بخش خصوصی و سایر نهاد هستیم.

- ، حسین محبوبی شامگاه پنج شنبه در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: براساس تعهدات چهار ساله اداره کل راه و شهرسازی گلستان، احداث 93 هزار و 933 واحد در طرح جهش مسکن دیده شده که 28 هزار واحد روستایی و باقی شهری است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با بیان اینکه در طرح جهش مسکن با همکاری بنیاد مسکن و راه و شهرسازی از اراضی موجود استفاده شده است، افزود: عملیات احداث 28 هزار واحد روستایی و شهری فردا شروع می شود.

محبوبی گفت: در شهر گرگان در سال های گذشته با همکاری سازمان ملی زمین و مسکن 60 هکتار زمین خریداری و تملک شده بود و فردا که کلنگ یک مورد 48 هکتاری و یک مورد سه هکتاری به زمین زده می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: در زمین 48 هکتاری پیش بینی ما هشت هزار و 200 واحد است که اجرا و آماده سازی آن به قرارگاه امام حسن (ع) سپرده می شود.

وی تصریح کرد: پنج هزار واحد در دهه فجر در قالب مسکن محرومین کلنگ زنی شد و سه هزار و 500 واحد مسکن جوانان و 500 واحد مسکن محرومین هم فردا کلنگ زنی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود زمین برای مسکن در گلستان/ پیشنهاد احداث بندرسبز خزری

کمبود زمین برای مسکن در گلستان/ پیشنهاد احداث بندرسبز خزری