مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 01:522022-03-03سياسي

معافیت مالیاتی هنرمندان مجددا ابقا شد


سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1401 گفت که مصوبه این کمیسیون درباره مالیات هنرمندان و مالیات مضاعف بر سیگار حذف شد و همان مصوبه صحن ملاک خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، رحیم زارع ضمن بیان این مطلب توضیح داد: با توجه به اختلاف نظر بین هیات رییسه کمیسیون تلفیق و هیات رییسه مجلس درباره مصوبات اخیر کمیسیون تلفیق درباره موارد ارجاعی از صحن، نشستی تشکیل شد و درباره سه موضوع مالیات هنرمندان، مالیات مضاعف بر سیگار و مالیات بر خانه های لوکس تصمیم گیری شد.

وی ادامه داد: نظر هیات رییسه بر این است که با توجه به حذف این سه مورد در صحن علنی، دیگر قابلیت بررسی در کمیسیون تلفیق نداشته لذا مصوبه جدید کمیسیون تلفیق درباره مالیات هنرمندان و مالیات مضاعف بر سیگار حذف شد و همان مصوبه صحن ملاک است.

زارع افزود: همچنین درباره مالیات بر خانه های لوکس هم مصوبه صحن برقرار است که طبق آن، واحد های مسکونی و باغ ویلا هایی که ارزش آن ها با احتساب عرصه و عیان بیش از 150 میلیارد ریال باشد مشمول مالیات به میزان 2 در هزار می شود؛ لذا مصوبه اخیر کمیسیون تلفیق در این باره حذف می شود و همان مصوبه صحن ملاک خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته گذشته نمایندگان مجلس شورای اسلامی بخش درآمدی بند (ق) تبصره 6 را بررسی کردند که در آن آمده بود معافیت مالیاتی فعالیت های مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت مالیاتی هنرمندان مجددا ابقا شد

معافیت مالیاتی هنرمندان مجددا ابقا شد