مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 03:322022-03-04سياسي

فرونشست در تهران جدی است/ تدوین برنامه جلوگیری از فرونشست تا تابستان


رییس کمیته عمران شورای شهر تهران از تدوین برنامه ای برای جلوگیری از پیامدهای فرونشت در تهران و سایر استانها تا اوایل تابستان 1401 خبر داد.

- رییس کمیته عمران شورای شهر تهران از تدوین برنامه ای برای جلوگیری از پیامدهای فرونشت در تهران و سایر استانها تا اوایل تابستان 1401 خبر داد.

آقامیری در گفت وگو با ایسنا، درباره برگزاری جلسات مختلف با اساتید دانشگاه و کارشناسان در خصوص فرونشست در تهران، گفت: پدیده فرونشست در تهران و سایر کلانشهرها جدی است که این در نتیجه برداشت زیاد آبهای زیرزمینی و عدم بازه چرخانی آب است که سبب شده زمین به نوعی رطوبت مورد نیاز خود را از دست بدهد.

وی با بیان اینکه به همه اساتید دانشگاه و کارشناسان در این حوزه نامه زدیم که در جلسات شورای شهر تا بتوانیم فکری به حال فرونشست در کشور کنیم، اظهار کرد: دعوت از اساتید تنها مختص تهران نیست؛ بلکه به اساتیدی در اصفهان و همدان و سایر شهرها نیز نامه زدیم که به شورای شهر بیایند تا بتوانیم فکری به حال فرونشست کنیم.

آقامیری با بیان اینکه این مهم از طریق شورای عالی استان ها نیز پیگیری می شود، گفت: هفته آینده با اساتید دانشگاه خواجه نصیر، شریف و مسئولان وزارتخانه های نیرو و راه جلسه داریم تا فکری اساسی برای فرونشست در کشور و تهران کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرونشست در تهران جدی است/ تدوین برنامه جلوگیری از فرونشست تا تابستان

فرونشست در تهران جدی است/ تدوین برنامه جلوگیری از فرونشست تا تابستان