مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 09:472022-03-04سياسي

معاون رییس جمهور: از خانواده های دارای فرزند چندقلو حمایت می کنیم


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده دردیدار با مادر چهارقلوهای گنبدی گفت: دولت سیزدهم با اعطای تسهیلات از خانواده های دارای فرزند چندقلو حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده صبح امروز در دیدار با مادر چهارقلوهای گنبدی ساکن روستای مالای شیخ غراوی با مشکلات این خانواده آشنا شد و به والدین این چهارقلوها وعده داد که حل مشکل خانه دار شدن آنها را مورد تاکید قرار خواهد داد.

وی در این دیدار تاکید کرد: دولت سیزدهم با اعطای تسهیلات از خانواده های دارای فرزند چندقلو حمایت می کند.

بررسی حوزه مسائل زنان و خانواده و ارائه راهکار برای حل این مشکلات، دیدار با بانوان هنرمند رشته های مختلف صنایع دستی، بانوان کارآفرین، فعالان بازارچه های سنتی و جلسه با بانوان نخبه و اساتید دانشگاه و نماینده تشکل ها از جمله برنامه های سفر معاون رییس جمهور در گلستان است.

بازدید از خانه های صنایع دستی، ابریشم و دیدار با خانواده های صاحب چندقلو از دیگر برنامه های سفر دو روزه خزعلی در گلستان است.

آیت الله سید ابراهیم رییسی، صبح امروز جمعه 13 اسفند در شانزدهمین سفر استانی خود در بدو ورود مورد استقبال آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و علی محمد زنگانه استاندار و ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: از خانواده های دارای فرزند چندقلو حمایت می کنیم

معاون رییس جمهور: از خانواده های دارای فرزند چندقلو حمایت می کنیم