مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 09:522022-03-04سياسي

گردشگری، اقتصاد بافت تاریخی را رونق می بخشد


معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت: رونق گردشگری شیراز با برنامه ریزی بلند مدت و تلاش در حفظ شناسانه شهر ممکن می شود.

- محمد فرخ زاده در حاشیه بازدید سرزده از بافت تاریخی شیراز بیان کرد: رونق گردشگری شیراز با برنامه ریزی بلند مدت و تلاش در حفظ شناسانه شهر ممکن می شود که آن هم در سایه همدلی و تعامل بین فعالان گردشگری و متولیان امر امکان پذیر است .

به نقل از معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائرین و گردشگری استانداری فارس، او هدف از این بازدید را نظارت بر آماده سازی و رعایت پروتکل های مصوب ستاد کرونا در این مناطق و ارزیابی رضایت مسافرین و مهمانان شهر شیراز از سطح کیفیت در ارائه خدمات عنوان کرد.

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استان اضافه کرد: بررسی مشکلات مربوط به منازل بوم گردی از زبان خود مالکین، رصد آسیب های و معضلات اجتماعی موجود در بافت و ساز و کار قانونی مدیریت و کنترل آنها از طریق ارجاع به متولیان امر مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

فرخ زاده با تاکید بر این که در راستای ارتقای مطلوب ارائه خدمات در بافت بازدید و نظارتپها پیوسته و ادواری انجام خواهد شد، عنوان کرد: هدف غایی از بازدیدهای سرزده بررسی راهکارهای علمی و عملی به منظور ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمات به مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری، اقتصاد بافت تاریخی را رونق می بخشد

گردشگری، اقتصاد بافت تاریخی را رونق می بخشد