مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 09:572022-03-04بين الملل

رایزنی بنت با گروسی در آستانه سفر مدیرکل آژانس به تهران


نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آستانه سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران، در گفت وگو با وی بر مواضع این رژیم در قبال مذاکرات وین تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صفحه توییتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی در پیامی نوشت: نخست وزیر نفتالی بنت امشب[شب گذشته] پیش از سفر رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران، با او گفت وگو کرد.

صفحه توییتر نخست وزیری این رژیم در ادامه آورده است: بنت مواضع اسراییل در قبال مذاکرات هسته ای در وین و انتظارات اسراییل مبنی بر این که آژانس به عنوان یک نهاد ناظر حرفه ای و بی طرف عمل کند را دوباره مورد تاکید قرار داد.

گفت وگوی بنت و گروسی پیش از سفر مدیرکل آژانس به تهران در شنبه پیش رو و هم زمان با برگزاری دور هشتم مذاکرات وین انجام شده است.

مقامات رژیم صهیونیستی که از سال 2015 مخالف انجام شدن توافق هسته ای بوده اند، در مدت برگزاری مذاکرات وین برای احیای توافق هسته ای در پی خروج یک جانبه آمریکا از توافق در سال 2018 نیز سعی در متقاعد کردن متحدان آمریکایی و اروپایی خود برای دست کشیدن از تلاش ها در راستای احیای توافق و اتخاذ مواضع سختگیرانه از طریق حفظ تحریم ها و اقدامات قهری دیگر علیه ایران داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی بنت با گروسی در آستانه سفر مدیرکل آژانس به تهران

رایزنی بنت با گروسی در آستانه سفر مدیرکل آژانس به تهران