مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 12:422022-03-04سياسي

طرح ملی «قرار دوازدهم» با توزیع 50000 بسته معیشتی در کشور آغاز شد


مدیر کل امور اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: طرح ملی« قرار دوازدهم» با توزیع 50 هزار بسته معیشتی همزمان در بقاع متبرکه سراسر کشور در مشهد آغاز شد.

- مشهد ـ مدیر کل امور اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: طرح ملی قرار دوازدهم  با توزیع 50 هزار بسته معیشتی همزمان در بقاع متبرکه سراسر کشور در مشهد آغاز شد.

به گزارش، رضا معممی مقدم در مراسم افتتاحیه طرح ملی قرار دوازدهم که همزمان در بقاع متبرکه سراسر کشور در امام زاده غیاث الدین محمد (ع) مشهد برگزار شد، اظهار کرد: طرح ملی قرار دوازدهم با نام و یاد امام زمان (عج) دوازدهم هر ماه در 540 بقعه متبرکه کشور اجرا می شود و در مرحله اول اسفند ماه سال جاری بالغ بر 50 هزار بسته معیشتی از عوائد موقوفات و کمک خیرین تهیه و میان اقشار آسیب پذیر توزیع می شود.

مدیر کل امور اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: اوقاف خراسان رضوی اقدامات ارزشمندی انجام می دهد که الگویی برای ادارات اوقاف در سایر استان ها است و طرح قرار دوازدهم برگ زرینی از حوزه خدمات اجتماعی در کارنامه سازمان اوقاف است.

وی پیرو سخنرانی مقام معظم رهبری در سال جاری، گفت: خدمات اجتماعی امروز جهاد تلقی می شود، زمانی جهاد حضور در جنگ بود اما امروز جهاد، جهاد مواسات و شما جهادگر هستید؛ هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی «قرار دوازدهم» با توزیع 50000 بسته معیشتی در کشور آغاز شد

طرح ملی «قرار دوازدهم» با توزیع 50000 بسته معیشتی در کشور آغاز شد