مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 12:472022-03-04سياسي

برگزاری آزمون منصب قضا/فارس دومین استان به لحاظ تعداد متقاضی


آزمون تصدی منصب قضا، همزمان با سراسر کشور در 4 حوزه امتحانی استان فارس برگزار شد.

- رییس کل رییس کل دادگستری فارس، در حاشیه بازدید از حوزه برگزاری آزمون، ضمن قدردانی از دانشگاه شیراز به لحاظ نظم ویژه در برگزاری آزمون و همچنین رعایت شیوه نامه های بهداشتی، گفت: جذب نیروی انسانی متخصص نقش بسزایی در کیفیت ارائه خدمات قضایی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری فارس، حجت الاسلام سید کاظم موسوی گفت: فارس با دارا بودن مرکز آموزش کارآموزان قضایی جنوب کشور با ظرفیت های علمی بالایی به عنوان یکی از مراکز آموزشی مهم قضات در کشور مطرح است و همین امر باعث شده است استان فارس پس از تهران دومین استان به لحاظ تعداد داوطلبین منصب قضا در کشور باشد.

موسوی افزود: تلاش کرده ایم تا در امر آموزش کارآموزان قضایی ضمن بهره از زبده ترین قضات دادگستری و همچنین اساتید دانشگاه علاوه بر ارائه سرفصل های آموزشی با برگزاری نشست های علمی و مسائل کاربردی، حساسیت امر قضاء را برای کارآموزان به بهترین شکل تشریح کنیم.

موسوی در این بازدید که با همراهی دادستان مرکز فارس انجام شد، گفت: از تعداد 1476 نفر شرکت کنندگان در آزمون قضاوت امسال 302 نفر را خواهران و 1174 نفر را برادران تشکیل می دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون منصب قضا/فارس دومین استان به لحاظ تعداد متقاضی

برگزاری آزمون منصب قضا/فارس دومین استان به لحاظ تعداد متقاضی