مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 12:522022-03-04اقتصادي

سازمان راهداری 50 گریدر به ارزش 2 هزار و 180 میلیارد ریال از هپکو می خرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمد تیموری، معاون برنامه ریزی و عضو هیات عامل راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در حاشیه سفر وزیر راه و شهرسازی به استان مرکزی در بازدید از واحد تولیدی هپکو گفت: - معاون برنامه ریزی و عضو هیات عامل راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: قرارداد ما با هپکو برای ساخت 50 دستگاه گریدر به مبلغ 2 هزار و 180 میلیارد ریال است که 50 درصد آن به صورت نقدی پرداخت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمد تیموری، معاون برنامه ریزی و عضو هیات عامل راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در حاشیه سفر وزیر راه و شهرسازی به استان مرکزی در بازدید از واحد تولیدی هپکو گفت: امید است همه نیاز های کشور از طریق تولیدات داخل تامین شود.

تیموری بیان کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور اولین نهاد دولتی بود که با وجود شرایط هپکو قرارداد کاری با این واحد تولیدی امضا کرد.

معاون برنامه ریزی و عضو هیات عامل راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ادامه داد: این قرارداد ساخت 50 دستگاه گریدر به مبلغ 2 هزار و 180 میلیارد ریال است که 50 درصد آن به صورت نقدی پرداخت شد.

وی بیان کرد: بدون شک این قرارداد زمینه ساز انعقاد قراداد های کاری بیشتر با هپکو است و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به عنوان یکی از مشتریان اصلی هپکو آرزو م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان راهداری 50 گریدر به ارزش 2 هزار و 180 میلیارد ریال از هپکو می خرد

سازمان راهداری 50 گریدر به ارزش 2 هزار و 180 میلیارد ریال از هپکو می خرد