مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 13:122022-03-04سياسي

امور تربیتی در تقویت روحیه دینی دانش آموزان نقش ایفا کند


نهاد تأثیرگذار امور تربیتی باید همیشه در جهت تقویت روحیه دینی و پرورشی دانش آموزان بر محور تربیت و اخلاق اسلامی نقش ایفا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از عنبرآباد، حجت الاسلام حمید بامری امام جمعه شهرستان عنبرآباد امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر ضمن تبریک ماه شعبان المعظم و اعیاد آن اظهار کرد: ماه شعبان ماه دعا، مناجات با خدا، ماه تهذیب و آمادگی برای ورود به ماه میهمانی خداوند است، که باید این قدر این ماه را بدانیم.

 بامری با اشاره به حمله روسیه به اوکراین گفت: این حمله موجب شد تا در داخل ایران صف بندی هایی ایجاد شود و در این میان رسانه های معاند با طراحی شبهه ها سعی می کنند با ایجاد شکاف داخلی، موضع جمهوری اسلامی ایران که روشن و واضح است را سیاه جلوه دهند.

وی گفت: کشور ایران مخالف جنگ بوده و هست، تمامیت ارضی همه کشورها را به رسمیت می شناسد و به آن احترام می گذارد و این در موضع گیری روشن رهبر حکیم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه کشور ما طرف دار جنگ نیست، مشهود است.

وی گفت: طبق سخنان اخیر رهبر انقلاب اولاً ریشه بحران اوکراین را باید در سیاست ها و اقدامات رژیم بحران ساز و بحران زیست آمریکا جستجو کرد، ثانیاً ما خواهان توقف جنگیم که در ادبیات سیاسی به این نوع موضع گیری ها، بی طرفی فعال می گویند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امور تربیتی در تقویت روحیه دینی دانش آموزان نقش ایفا کند

امور تربیتی در تقویت روحیه دینی دانش آموزان نقش ایفا کند