مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 13:222022-03-04سياسي

در جامعه اسلامی، دغدغه محرومان و نیازمندان یکی از مسئولیت های اجتماعی است


در جامعه اسلامی دغدغه محرومان و نیازمندان به عنوان یکی از مسئولیت های اجتماعی است که باید همه به این مسئولیت های اجتماعی توجه داشته باشیم.

- رییس کمیته امداد گفت: در جامعه اسلامی دغدغه محرومان و نیازمندان به عنوان یکی از مسئولیت های اجتماعی است که باید همه به این مسئولیت های اجتماعی توجه داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی بختیاری در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد، بیان کرد: این یادگار ماندگار امام عزیزمان، آثار با برکت زیادی داشته است و به عنوان روز احسان و نیکوکاری از نظر تقویم و روز ترویج فرهنگ قرض الحسنه نامگذاری شده است.

وی افزود: امام عزیزمان با اندیشه و تفکر دینی و فقهی خودشان بعد از پیروزی انقلاب با آن شرایط سختی که حضور ذهن دارید که انقلاب نظام سلطه 2500 ساله را سرنگون کرد و نظام عدل اسلامی برقرار شد، اما بقایای ساواک و نظام سلطه ستم گر همچنان در داخل کشور بودند و در آن شرایط سخت بحرانی و مدیریتی امام عزیزمان می بینیم که به فکر نیازمندان و محرومان می افتند؛ آن چیزی که باید بگوییم دست پروردگار قرآن و معارف اسلامی و معرفتی این گونه هستند که قلبشان برای محرومان می تپد و 22 روز بعد از پیروزی انقلاب در سال 1357 فرمان تشکیل کمیته امداد صادر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جامعه اسلامی، دغدغه محرومان و نیازمندان یکی از مسئولیت های اجتماعی است

در جامعه اسلامی، دغدغه محرومان و نیازمندان یکی از مسئولیت های اجتماعی است