مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 13:222022-03-04اجتماعي

از تُندباد 101 کیلومتری تا تلاش بر حل مشکل قطعی برق در مازندران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، براساس هشدار سطح زرد هواشناسی، شاهد وزش باد شدید موقتی گاهی با رگبار باران و احتمال رعدوبرق تا امشب در آسمان مازندران هستیم که در برخی مناطق با خسارت هایی ازجمله قطعی برق، سقوط سقف و سایر همراه بوده است.

* تُندباد 101 کیلومتر بر ساعتی مازندران را درنوردید احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه این سامانه سطح استان به ویژه ارتفاعات مازندران را تحت تاثیر قرار می دهد، افزود: آسیب به سازه های کم مقاوم و احتمال ریزش سنگ در جاده ها و محورهای کوهستانی از مخاطرات این سامانه محسوب می شود.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان بارش هم از رینه 40 میلیمتر و سیاه بیشه 33 میلیمتر بوده است، افزود: بیشترین سرعت باد در شهرستان های مازندران از آلاشت با سرعت 101، کجور 83، بندپی شیاده 72، رینه 68، پل سفید، تنکابن و سیاه بیشه 65، نوشهر و کیاسر 61، آمل و گلوگاه 54 و رامسر 50 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

معاون هواشناسی مازندران به کاهش ابرناکی آسمان مازندران از اواخر روز شنبه اشاره کرد و گفت: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی روز یک شنبه مجددا بارندگی خواهیم داشت که جزییات آن در روزهای آینده اطلاع رسانی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تُندباد 101 کیلومتری تا تلاش بر حل مشکل قطعی برق در مازندران

از تُندباد 101 کیلومتری تا تلاش بر حل مشکل قطعی برق در مازندران