مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 13:272022-03-04اقتصادي

الکترونیکی شدن مجوزهای کسب وکار به کجا رسید؟


صدور مجوزهای شروع کسب وکار از 18 اسفند ماه الکترونیکی می شود و دستگاه ها تا این زمان فرصت دارند که مجوزهای خود را به درگاه ملی صدور مجوزها متصل کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، امیر سیاح با بیان اینکه تقریبا همه دستگاه ها در تلاش هستند تا به درگاه ملی صدور مجوزها متصل شوند، اظهار کرد: تسهیل فرآیند صدور مجوزها و الکترونیکی کردن آن سه بخش دارد که در بخش اول، باید به سمت شفاف کردن شرایط صدور مجوزها و حذف شرایط مبهم در آن حرکت کرد.

در بخش دوم، باید درگاه های تخصصی صدور مجوزها به درگاه ملی صدور مجوزها متصل شود و فاز سوم این است که دستگاه ها در زمینه صدور مجوزها استعلامات لازم خود را انجام دهند و مجوز را به صورت الکترونیکی صادر کنند.

وی افزود: فاز اول این پروژه تا اول هفته آینده به اتمام خواهد رسید و درباره فاز دوم که اتصال درگاه های تخصصی صدور مجوزها دستگاه هاست، تاکنون درگاه تخصصی صدور مجوزها وزارت اقتصاد، وزارت صمت، سازمان انرژی اتمی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت نیرو تقریبا به درگاه ملی صدور مجوزها متصل شده اند.

رییس مرکز پایش و بهبود محیط کسب وکار ادامه داد: اوایل شروع این پروژه اکثر دستگاه ها در این زمینه همکاری نمی کردند اما اکنون تمام دستگاه ها جدی در تلاش هستند تا این امر محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الکترونیکی شدن مجوزهای کسب وکار به کجا رسید؟

الکترونیکی شدن مجوزهای کسب وکار به کجا رسید؟